Babii<3

Babii var uderbart fin igår :) <3 han är ju alltid fin men är inte allt för ofta jag får se honom i kostym och finskor liksom :) Sitter hemma hos svärföräldrarna, flickorna har nyss somnat och Joyce är ute med sin söta pappa,Alle och resten och fixar inför den årliga Loppisen här i Örtofta som är i morgon :) sen är det Loppisfest imorgon kväll :) nu väntar duschen (utan babii,trist nog) (A) thii. men får vänta för Sötnosarna Hoppe och Mimmsan ska ha mat först nu halv tio :) (eftersom Fjans glömde ge dom det vid åtta haa ) har suttit vid svärfars massagdyna mycket skön,fast lite ont ibland :P fast en hjälper nog mot ryggont :) har funderat på det med studenten. jag vill också ju:( finns det verkligen inte något sätt för mig att få börja skolan som vanligt... :( någon somvet får gärna skriva -:) And by the Way ;) klänningen kom precis lagom tajmat till vi skulle köra :) och det bästa av allt den passade och var jäätttefin :D



ÄlskarEr//

Kommentarer
Postat av: Celina Åberg

Det finns nog inte något "vanligt sätt" så att säga. Men finns komvux och KY. Jag har själv aldrig tagit studenten men kommer börja läsa till undersköterska på komvux, och då tänker jag ha "studentfest" för det. Så satsa på något av det. Finns även så man kan studera hemifrån. Lycka till.

2009-07-23 @ 00:08:59
URL: http://www.metrobloggen.se/Okandavsandare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0