Imorgon :D <3

Tar Babii studenten :) <3 jag har packat typ hela huset för att vi ska iväg till honom imorgon... det krävs en del fast det "bara" är en helg  med flickorna så krävs det planering och mycket kläder och dyliknande :) men nu är det iallfall klart :) fixade kläder som dom ska ha imorgon också :) får hoppas det blir bra och att vädret också kommer vara bra :) är jättenervös för att min klänning inte kommer imorgon :(  då står jag där utan kläder vilket jag inte har tålamod och tid med imorgon.. desutom äger  jag nog inte en klänning sen innan så då blir det lite mindre kul.. så jag hoppas innerligt att den kommer med posten imorgon förmiddag!  så jag hinner prova den innan vi kör... och OM den nu mot all förmodan kommer imorgon innan middag.. så passar den säkert inte min feta röv så då står jag där iallfall utan kläder..... ! gah.. men vi får se vad morgondagen bjuder på!
ska försöka få undan lite skit här hemma nu ikväll så jag slipper komma hem på Söndag till världens jäkla kaos.!


Ni är det bästa som hänt mig,ni är all Lycka här i livet<3







Du,Underbara människa, Min Kärlek till dig är Oändlig<3


ÄlskarEr//

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Älskar dig sööötnows :P Tihi :P

2009-06-03 @ 23:25:12
Postat av: LINA :)

Dylikt, dyliknande blir heeeelt fel innebörd ;) tihi. Tråkigt nog har inte jag heller någon klänning annars hade jag kommit med den som reserv till dig!! :) Lycka till!

2009-06-04 @ 06:57:18
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0