TRÅKIGT..

Det är så himla tråkigt när sambon jobbar kvällar, dvs typ alltid (A) men vad gör man inte :)? han trivs och vi får en bra ekonomi så det känns skönt :) jag spenderar tid med honom under dagarna istället :)  har lagt barnen precis, det tar lite tid för domatt somna eftersom dom leker varje kväll, antingen med saker eller med varandra eller så ligger dom och pratar flera timmar :P men tillslut somnar dom :) har hittat en fiiin bil jag verkligen MÅSTE ha :P så vi ska försöka sälja vår bil som vi har nu sen får vi se vad det blir för bil :D kommer sakna vår bil men men :P det får jag väl leva med :)

Joyce har börjat le och skratta(utan ljud) jätte mycket när man pratar och blåser på henne :) <3 skrutta.tiden går så fort...<3  Felicia har sin trots just nu och det har pågått ett tag, alla åldrar har sin charm.. är det inte så ? <3 hee Tindra och Miranda har sina perioder dom också :P <3 det är sånt som ingår ,sånt man får på köpet :) haa Mina små trollungar<3 vad skulle jag gjort utan er ? <3<3<3<3


Ska snart försöka ta mig ett varm och skönt bad om barnen tillåter det, så dom har somnat och sådära :D sen sa jag lägga mig framför tvn och se om där är någon trevlig film :) och vänta på att min fina Sötboll kommer hem <3Massa mys<3 




Det Dyrbaraste och Värdefullaste jag har! <3

 












ÄlskarEr//


 

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: tacktack :p nä sova blev det inte så mkt haha, men det gick ju fint endå :)

2009-08-05 @ 13:19:21
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0