17 Maj -09

Idag är det ett helt år sedan det blev du och jag, det är ett helt år sedan den där kvällen vi körde och hämtade dig, och du efter ca 40 mins bilfärd spydde på hela min uppfart :P något jag aldrig glömmer som får mig att skratta än idag :P ett år sedan första bilden på oss två tillsammans togs :) och det blev "ofentligt" att det var du och jag på riktigt<3  och väldigt många hade emot det från början,under året som gått har det varit massor kärlek! men även få få få gåner då jag varit nära på att ge upp allt på grund av alla som vill förstöra mellan oss, en av dom var en som var både din och min bästa vän,  som stod mig väldigt nära,men bakom den söta fasaden fanns verkligheten!  Idag är vi sambos, förlovade och har en dotter tillsammans<3 jag älskar dig Rasmus, dagen jag träffade dig för första gången var en av det bästa dagarna i mitt liv, varje minut av mitt liv vill jag dela med dig, min vardag utan dig skulle inte fungera! <3

        





                                                     


Kommentarer
Postat av: Lina - Blivande mamma <3

Jag önskar er två all lycka! Ni förtjänar det bästa! :)

2009-05-18 @ 14:58:16
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0