Jag och Jessica saknar liv :P

Jag och Jessica har nog dåligt med liv nuförtiden :P vi lämnar barnen på dagis, måndagar och fredag har vi dom på dagis samtidigt, sen går vi hem, sakta men säkert, haa och ja dricker kaffe kränger mat eller något som alltid och snackar massa skit som kärringar gör och skrattar åt all dålig humor som finns. sen hämtar vi barnen på dagis och dom leker lite och vi fortsätter vårt kärringa prat sen är alla så trötta så Jocke brukar ofta hämta Jessica och My sen deckar man troligtvis :P som idag tex var jag och lämnade barnen på dagis vid halv tio tiden, sen ic jag och Joyce och möte Jessica, först träffade vi Jens och snackade lite med han sen fiskade vi upp Jessica vid ica, pausade lite där och sen gick vi hem till henne och såg  Hem till Gården , det har tyvärr blviit ett måsteprogram nästan nu när man går hemma, sen kom vi på att vi var hungriga (som alltid) så vi gick ner på Bertils och köpte Hamburgare och Strips, sen skildes vi åt och hämtade barnen, eftersomhon har My på ena sidan byn och jag tusen mil på andra och vi hämtar dom samma tid så fick vi göra sådära :P sen mötes vi upp igen, då träffade vi Jens igen en stund och flikkorna rotade med hans moped,tyckte dom var skit roligt :) sen gick vi hem till Jessica en stund IGEN haa och flickorna stökade och stökade hela lägenheten, sen gick vi hem till oss och stökade lite sen åt  lite mat och sen åt dom popcorn och såg Mumin tillsammans, sen kom Jocke och hämtade Jessica och Mysan sen somnade flickorna :) och Bebisen Linn har konstaterat att det e bättre i magen än här ute så nu ger jag och Jessica snart upp om att hon ska komma ut de närmaste åren :P hee




       <3----<3----<3---<3----<3----<3----<3-----<3



         <3----<3----<3----<3----<3----<3----<3



Just nu saknar jag denna fina människa, min älskade, MIN PRINS så himla mycket,önskar du var här! <3




ÄlskarEr//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0