Loppan<3

LillLoppan blev en månad igår :D <3 tiden går så fort snart börjar Tindra och Miranda skolan.. GAHHH mina söta små flickor kan inte börja skolan redan? ahh jag blir så nervös redan:P men det kommer gå jättebra o fan det e ju ett helt år tills dess :) fast som sagt tiden går alldeles för fort.  vi var på Ikea idag med Jocke och Jessica och lilla Linn :) dom körde först och jag skulle hinna med dom :P fast det gick bra :)  O Joyce var snäll hela tiden :) vi köpta massa golv Jocke fick köra vår bil hem för jag vågade inte köra med allt det golvet, hade för mycket last såg vi sen (A) golvet vägde runt 500 kg och lite mer. o man fick ha ca 400 kg :P men vi kom hem iallfall :)  så nu ligger det en hel del golv som ska läggas här hemma  med tiden :) ska bli kul att se resultatet när alla rummen har nytt golv :) vi köpta lite små grejer också som mattor o lite sånt därant bra att ha :)  Nästa Torsdag tar Babii studenten :D har beställt en klänning som jag hoppas kommer bli fin :)  sen ska jag bara hitta något till flickorna också som dom kan ha på sig :) sen är det ju sånt trams som studentpresent :P va köper man? ush jag är urdålig på sånt, sen fyller min kära mammi år på Onsdag nu i veckan :) <3 och sen blir det  stor 50 års fest för svärfar på Lördag :D





ÄlskarEr//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0