Mina Stoltheter<3

Folk berättade hur de älskar sina barn Oändligt och villkorslöst Folk berättade hur inget kunde skilja dem åt Kärleken är ostridbar Folk berättade hur blotta tanken på att något skulle hända deras barn skrämmer dem Jag lyssnade Men nu, när jag fött mina egna flikkor, hör jag vad de egentligen sa. Trötta, djupa andetag gör mig glad, dom ligger där och är det bästa som finns Sekunden efer står jag lutad över deras säng: "Andas dom?" Varje skratt och varje tår leder rakt in i mitt hjärta Varje morgon jag vaknar till deras leende blir en ny levande och underbar dag. Jag levde innan dom kom men vad skulle jag göra om dom försvann? Kärleken till ett barn är lika svår att förklara som att förstå. Hela kroppen skälver, när jag ser er så glada och runda. Tänk om allt har försvunnit, när jag vaknar upp om en stund. Men det är ingen dröm jag drömmer, ni som ligger där är mig lik. Så länge ni finns här hos mig, är jag oförskämt rik. Jag kommer aldrig med ord, kunna säga vad ni betyder för mig. Jag skall ge er allt ni behöver, för jag behöver er. 








And you my precious Sunshine, I Love you whit all my Heart, and every bit of it<3
Forever and Ever<3
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Lee

Vad fint skrivigt!

2009-05-15 @ 01:34:22
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0