Skumma Ex?

Ett ex skrev till mig på msn nyss angående mitt namn där som var just då "jaja" han frågade vad som hänt? o jag skrev inget spec ,visa dagar har jag dåliga dagar och idag är en sån dag bara inget mer med det liksom för min del iallfall,och han skrev det är inte slut väl ? jag svarade nej klart inte vi ska snart gifta oss :D han skrev what? grattis i såfall... sen loggade han ut ? varför? för att han blev sur vöer att jag skrev att jag ska gifta mig ? det är något jag är jättestolt över att säga och berätta om, för att det är honom jag vill leva med coh dela mitt livv med,att Rasmus ska bli min man! gahh min man! som jag älskar över allt annat, klart jag är stolt över att få säga att jag ska gifta mig med honom och att sen kunna säga att det är min man! den dagen  jag gifter mig kommer vara en av dom finaste stunderna i mitt liv och det vill jag dela med just honom ingen annan! JAg Älskar den människan något enormt mycket, så vid min sida vill jag ha honom ingen annan! <3



 nej nu ska jag prova min klänning som kom idag :D hoppas den blir bra :D


ÄlskarEr//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0