Tindra och Miranda..<3<3

Är några riktiga gangsterungar ibland, nyss bråkade dom om toadörren där uppe Tindra lyssnade på mig och stängde till den då tyckte Miranda att den skulle vara öppen så hon öppnade den sen stod dom så och bråkade med varandra och skrek på varandra om den jäkla toadörren :P haa till slut fick jag komma upp och säga till dom o fråga va fasiken dom sysslade med. :P Felicia är lite hängig idag så hon liger mest framför tvn och glor .lilla loppan<3  o Joyce nanar söt i vagnen:) <3  och jag sitter och försöker komma pånågot vettigt med Frasse över msn men det leder nog Inte något bra här inte..:P

har budat på en JÄTTEmegafin klänning till Frasses student ,hoppas jag vinner än sålänge leder jag :) hoppas den sen sitter bra på mig också :/ :(


Love//

OverAndOut//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0